4 συμβουλές για μια εταιρική σελίδα facebook
Ενώ ένα προσωπικό προφίλ μπορεί να προκαλέσει μέχρι ένα σημείο την προσοχή του κοινού, η εταιρική σελίδα έχει απεριόριστες δυνατότητες. Διαθέτει πολύ περισσότερες επιλογές και είναι περισσότερο ευέλικτη από ένα απλό προφίλ.
Αν έχετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που επιθυμείτε να προωθήσετε στο facebook, οι παρακάτω 3 συμβουλές μπορεί να σας φανούν χρήσιμες.
1. Δώστε σωστό όνομα στη σελίδα σας
Το να δώσετε σωστό όνομα στην σελίδα σας είναι σημαντικό γιατί είναι αυτό που κυρίως τραβάει την προσοχή του κόσμου που θα σας επισκεφθεί. Δε χρειάζεται να είναι έξυπνο ή πρωτότυπο αλλά θα πρέπει να είναι απαραίτητα περιγραφικό σε σχέση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα προωθήσετε.
- Αν είστε τοπική επιχείρηση, συμπεριλάβετε το όνομα της πόλης ή της περιοχής στην οποία βρίσκεται η επιχείρηση.
- Χρησιμοποιήστε το όνομα της επιχείρησης μέσα στον τίτλο για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.
- Συμπεριλάβετε το τι κάνει η επιχείρησή σας.
- Το μέγεθος του τίτλου της σελίδας δεν μετράει. Ίσως το μεγαλύτερο να είναι και καλύτερο, αφού θα μπορέσετε να συμπεριλάβετε περισσότερες λέξεις – κλειδιά.
- Συμπεριλάβετε τις κεντρικές λέξεις κλειδιά που αφορούν την επιχείρησή σας στον τίτλο.
2. Συμπεριλάβετε μία καλή κεντρική εικόνα.
- Δημιουργήστε μια εικόνα που είναι «πιασάρικη»
- Χρησιμοποιήστε μία εικόνα που έχει σχέση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, έτσι ώστε να καταλαβαίνει κατευθείαν ο επισκέπτης τι περίπου πουλάτε.
- Φτιάξτε την εικόνα να είναι ακριβώς τις διαστάσεις που δέχεται το facebook (851×315 pixels)
- Προσθέστε σε αυτήν το όνομα και το είδος της επιχείρησης, έτσι ώστε να είναι εύκολο να το δει ο επισκέπτης
- Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στοιχεία επικοινωνίας
- Συμπεριλάβετε την διεύθυνση στης ιστοσελίδας της επιχείρησης
3. Δημιουργήστε μία σελίδα προσγείωσης
- Ζητήστε από τους επισκέπτες να σας στείλουν τα στοιχεία τους για ένα προϊόν, μια υπηρεσία, αποστολή ενημερωτικού υλικού κλπ
- Σε αυτή τη σελίδα δώστε μια ξεκάθαρη κεφαλίδα που θα τραβάει την προσοχή
- Γράψτε μια μικρή περιγραφή που θα είναι κρίσιμη και θα πείσει τον αναγνώστη
- Δημιουργήστε πεδία για να συμπληρώσει ο επισκέπτης τα στοιχεία του και οπωσδήποτε email ή κινητό τηλέφωνο.
- Καθορίστε την συγκεκριμένη σελίδα προσγείωσης ως την βασική σελίδα για αυτούς που δεν έχουν κάνει ακόμα like στην σελίδα σας.
4. Επικοινωνήστε με τους φαν σας και δώστε ποιοτικό περιεχόμενο
- Οργανώστε μικρούς διαγωνισμούς
- Ζητήστε σχόλια
- Επικοινωνήστε απευθείας με φαν και ζητήστε τους προτάσεις και ιδέες
- Κάντε πράγματα που σκέφτονται οι φαν σας
- Δημοσιεύστε δουλειές σας
- Βγάλτε προσφορές μόνο για τους φαν σας
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να αποκτήσετε μία εταιρική σελίδα στο facebook.