Πλεονεκτήματα των Adwords

Οι διαφημιστικές συνήθειες των επιχειρήσεων έχουν αλλάξει. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο αυξάνεται ραγδαία σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέσα στα οποία γνωρίζει σημαντική μείωση. 

Οι επιχειρήσεις στρέφονται προς το διαδίκτυο για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Ο βασικότερος τρόπος για να επιτευχθούν σημαντικά αποτελέσματα μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο είναι η διαφήμιση στη μηχανή αναζήτησης Google, το οποίο αποτελεί και την αφετηρία για οποιαδήποτε έρευνα, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των χρηστών και συνεπώς αυξάνοντας την επίτευξη των τεθέντων στόχων.

Το Google Adwords είναι ένα εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα της ακριβούς στόχευσης του κοινού – πιθανού πελάτη μέσω της μίσθωσης λέξεων – κλειδιών σχετικών με το περιεχόμενο του προϊόντος ή της υπηρεσίας ή συνολικά της επιχείρησης. Καλύπτει το μεγαλύτερο διαφημιστικό δίκτυο και δίνει τη δυνατότητα επιλογής κοινού βάσει δημογραφικών και ψυχογραφικών κριτηρίων. Τα πλεονεκτήματα της χρήσης του είναι πολλά και σημαντικά και απαριθμούνται στη συνέχεια.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

1.) Διαφήμιση με χαμηλό κόστος.

2.) Πλήρης έλεγχος του προϋπολογισμού και ευελιξία στο επενδυόμενο ποσό.

3.) Πληρωμή μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση – μόνο με την προβολή δε χρεώνεται. Η google μας προστατεύει από τα περιττά έξοδα, μην επιτρέποντας τον ίδιο χρήστη να κλικάρει την ίδια διαφήμιση πολλές φορές.

4.) Δυνατότητα απόλυτου ελέγχου της καμπάνιας. – Παύση ανά πάσα στιγμή και επανεκκίνησή της.

5.) Προσέγγιση χρηστών – 90% χρηστών internet χρησιμοποιούν google.

6.) Επιλογή ψυχογραφικών, δημογραφικών χαρακτηριστικών, μέρες προβολής της διαφήμισης, ηλικιακών ομάδων

7.) Τοποθέτηση διαφήμισης ανάλογα με το πόσο δημοφιλείς είναι οι λέξεις και το μέγεθος του ποσού που επενδύεται.

8.) Δημιουργία όσων διαφημίσεων απαιτούνται – επιθυμεί ο πελάτης.

9.) Η διαφήμιση προβάλλεται όπου μπορούν να βρεθούν πιθανοί πελάτες.

10.) Οι επισκέπτες μπορούν γρήγορα να γίνουν πελάτες.

11.) Προβολή σε διάφορους ιστοτόπους ανάλογα με τις λέξεις – κλειδιά που έχουν ορισθεί.

12.) Απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα.

13.) Παρακολούθηση της απόδοσης της επένδυσης.