Facebook για επιχειρήσεις

To Facebook αποτελεί πλέον μία συνήθεια για τους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου. Οι περισσότεροι αναλώνουν μερικές ώρες κάθε μέρα, για να επικοινωνήσουν, να παίξουν, να ενημερωθούν κλπ.

Με τη δημιουργία μιας σελίδας στο facebook, μια επιχείρηση μπορεί να αξιοποιήσει τα εργαλεία που προσφέρονται, αυξάνοντας ραγδαία τις πωλήσεις.

Πρώτη εβδομάδα 

– Ξεκινήστε αποφασίζοντας ποιοι είναι οι απαραίτητοι σύνδεσμοι για την επιχείρησή σας. Θέστε στόχους για το ποιους θέλετε να συνδέσετε με την επιχείρησή σας.

– Αν έχετε τοπική επιχείρηση, ορίστε την στο facebook.

– Αν δεν έχετε ήδη σελίδα, δημιουργήστε μία, συμπληρώστε το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες και προσθέστε φωτογραφίες.

– Κάντε την πρώτη σας ανάρτηση. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα για να αποφασίσετε κάθε πότε θα κάνετε αναρτήσεις. Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.

– Προσκαλέστε τους υπαλλήλους σας, φίλους και πελάτες να κάνουν like στη σελίδα σας.

– Δημιουργήστε ένα προσωποποιημένο σύνδεσμο για τη σελίδα σας (πχ facebook.com/rountoswoodenfloors)

– Βάλτε τον σύνδεσμο αυτό σε όλα τα υλικά προώθησής σας (κάρτες, αποδείξεις, email, κλπ) και προωθήστε το στους πελάτες που έρχονται στην ιστοσελίδα σας.

Δεύτερη εβδομάδα

– Συνεχίστε να κάνετε αναρτήσεις τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Αναρτήστε φωτογραφίες και βίντεο. Κάντε ερωτήσεις, απαντήστε σε απορίες των πελατών σας.

– Πειραματιστείτε προσφέροντας εκπτώσεις μόνο στους φαν σας.

– Δημιουργήστε μία διαφήμιση μίας δημοσίευσης της σελίδας σας στοχεύοντας στους υπάρχοντες θαυμαστές σας.

– Δημιουργήστε μία διαφήμιση για τη σελίδα σας, ενθαρρύνοντας τους αποδέκτες της διαφήμισης να κάνουν Like στη σελίδα σας. 

– Πειραματιστείτε με διαφορετικές εικόνες και κείμενα στις διαφημίσεις σας, και δείτε ποιες λειτουργούν καλύτερα. Δοκιμάστε 5-10 διαφορετικές εκδόσεις.

– Δημιουργήστε μία σελίδα καλωσορίσματος για να μεγιστοποιήστε τα like από τις διαφημίσεις.

Τρίτη εβδομάδα

– Διαβάστε τις αναλύσεις επισκέψεων για τη σελίδα σας. Δείτε πόσοι μιλούν για αυτήν, τι περιεχόμενο ήταν περισσότερο αποδοτικό και τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών σας.

– Διαβάστε τις αναλύσεις των διαφημίσεών σας. Δείτε ποιες διαφημίσεις λειτουργούν για ποιους τύπους και ποια στόχευση. Αναγνωρίστε ποια δημογραφικά προφίλ ανταποκρίνονται καλύτερα στις διαφημίσεις σας.

– Δημιουργήστε διαφορετικές διαφημίσεις για διαφορετικές περιοχές και προιόντα

– Ανανεώστε τις εικόνες στις διαφημίσεις που αποδίδουν καλά, για να βοηθήστε να διατηρηθεί η απόδοση αυτή καλά. 

– Βάλτε ένα Facebook Like button στην ιστοσελίδα σας.

– Μετατρέψτε τους θαυμαστές της σελίδας σας σε πελάτες, αναρτώντας προσφορές και οδηγώντας τους σε ήδη υπάρχουσες σελίδες προσφορών.