Like 2012

Η εντυπωσιακή άνοδος του facebook οδηγεί σε πολλαπλά συμπεράσματα. Η απλή χρήση του διαδικτύου, σιγά σιγά δίνει τη θέση της στην κοινωνική χρήση του διαδικτύου. 

Τείνει δηλαδή ο χρήστης να μην επιλέγει τυχαία ή με βάση τις επιθυμίες του την πλοήγηση του στο διαδίκτυο. Αντίθετα, η επιλογή γίνεται όλο και περισσότερο με βάση τις επιλογές των «φίλων» του. Αυτή είναι και η διαφορά του να διαβάζει κανείς ένα άρθρο σε μία ηλεκτρονική εφημερίδα, από το να βρίσκεται εντός του facebook και να επιλέγει ένα άρθρο που προτείνει ή που έχει κοινοποιήσει ένας «φίλος» του. 

Οι αριθμοί των προβλέψεων για το 2012 είναι ενδεικτικοί :

– 1 στις 5 σελίδες που ανοίγουν στο ίντερνετ είναι του facebook

– 845 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες

– 100 δισεκατομμύρια συνδέσεις μέσα στο έτος

– 250 εκατομμύρια μεταφορτώσεις την ημέρα

– 425 εκατομμύρια χρήστες μέσω κινητού τηλεφώνου

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που η εταιρία αυτή λαμβάνει την απόφαση να μπει στο χρηματιστήριο. Οπωσδήποτε τα καλύτερα για το facebook δεν έχουν έρθει ακόμη.

Στην Ελλάδα, επικρατεί ακόμη ανελαστικότητα προς τις νέες μορφές διαφήμισης. Οι ελληνικές επιχειρήσεις δυστυχώς προτιμούν να επενδύουν σε τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά μέσα και έντυπα μέσα, παρά στην ενίσχυση του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Κερδισμένοι αυτοί που θα προλάβουν να επενδύσουν πρώτοι σε αυτά τα μέσα, που λόγω του χαμηλού ανταγωνισμού προσφέρει υψηλή σχέση απόδοσης επένδυσης-αποτελέσματος.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και ένα infographic με τις προβλέψεις για το facebook για το 2012