Μέτρον άριστον

Το 2011 είδαμε το μάρκετινγκ να ακολουθεί τον καταναλωτή σε ακόμη περισσότερες οθόνες και πλατφόρμες. Από εφαρμογές και ιστοσελίδες σε κινητές συσκευές μέχρι κοινωνικά δίκτυα σε υπολογιστές – ταμπλέτες. 

Σε απάντηση η βιομηχανία των αναλύσεων των επισκέψεων, έκανε τεράστια βήματα για να ενώσει αυτή την πολύπλοκη εικόνα για τους διαφημιστές, μέσω συσκευών και πλατφόρμας συγκεκριμένων αναλύσεων. Κατάφερε να ενώσει τις κουκίδες της μέτρησης και να αξιολογήσει το πολύ κάναλο μονοπάτι των πελατών.

Με τη βοήθεια κινητών συσκευών και του διαδικτύου, οι καταναλωτές επίσης κινήθηκαν για να γεμίσουν τα καλάθια τους με προιόντα το 2011. Υπήρξε ένα άλμα 63% στον μηνιαίο όγκο συναλλαγών από τον Δεκέμβριο του 2010 έως τον Δεκέμβριο του 2011, και κατά μέσο όρο, οι αριθμοί των ηλεκτρονικών συναλλαγών μεγάλωνε κατά 1,2% κάθε εβδομάδα του 2011. Το περασμένο έτος έγινε περισσότερο σημαντικό από ποτέ για επιχειρήσεις να βεβαιωθούν ότι η παρουσία τους στο διαδίκτυο και οι ψηφιακές τους καμπάνιες ήταν ελεγμένες και ότι μετρούσαν αυτό που ήταν σημαντικό.

Καθώς μπαίνουμε στο 2012, μπορούμε να προβλέψουμε τα εξής:

Το mobile internet περνάει στο προσκήνιο

Λένε ότι το 2011 το mobile internet έκανε μια δυνατή στροφή και ότι οι καταναλωτές οπλισμένοι με τις «έξυπνες» συσκευές, δεν γυρίζουν πίσω. Στην πραγματικότητα τους τελευταίους 4 μήνες του 2011 ο εβδομαδιαίος όγκος επισκεπτών από κινητά έκανε ένα άλμα της τάξης του 40%, με την κίνηση από τα κινητά να μεγαλώνει κατά 2% ανά εβδομάδα περίπου. Το εβδομαδιαίο μερίδιο συναλλαγών από κινητά αυξήθηκε κατά 60% στην ίδια χρονική περίοδο.

Το 2012 λοιπόν, οι διαφημιστές αναμένονται να βελτιώσουν τα εργαλεία και τις μεθόδους προσέγγισης των mobile-sites και την αποτελεσματικότητα των mobile διαφημίσεων, βοηθώντας να πιάσουν τους καταναλωτές στον δρόμο!

Η μέτρηση του ποσοστού επίδρασης των κοινωνικών δικτύων στην κατανάλωση

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουμε και αλληλεπιδρούμε με τις μάρκες, αλλά οι διαφημιστές ακόμα δεν έχουν μία ξεκάθαρη εικόνα του πως να μετρήσουν αυτή την αλληλεπίδραση για να φτάσουν σε περισσότερες πωλήσεις. 

Το 2012, βελτιωμένα εργαλεία μέτρησης θα βοηθήσουν τους διαφημιστές να πάρουν εξυπνότερες αποφάσεις στα κοινωνικά δίκτυα. 

Από μια απλή αγορά σε μία συνεκτική όψη του καταναλωτή

Το 2012 η βιομηχανία των αναλυτικών επισκέψεων θα ενώσει τις διαφορετικές δραστηριότητες του πελάτη, σε μία συνεκτική εικόνα. 

Η σωστή διαφήμιση, την σωστή στιγμή

Με ζωντανά δεδομένα επισκέψεων οι διαφημιστές είναι εγγύτερα στο να βρίσκουν τον σωστό καταναλωτή, με την κατάλληλη διαφήμιση την κατάλληλη στιγμή. Καθώς αυτά τα συστήματα ζωντανών δεδομένων αλληλεπιδρούν, υπάρχει τεράστια δυνατότητα βαθύτερης ανάλυσης της πρόθεσης του καταναλωτή.

Για παράδειγμα, αν κόσμος έρχεται σε μία ιστοσελίδα για περισσότερο από 10 λεπτά, και  βλέπει 3 προιόντα, είναι σίγουρα κατάλληλος για επαναπροσέγγιση στο μέλλον.

Οι πληροφορίες θα γίνουν ποιο διαδραστικές

Θα δοθεί η δυνατότητα ευκολότερων και συντομότερων πειραματισμών από τις επιχειρήσεις στην αγορά. Με ποιο κατάλληλα αλλά εύκολα στη χρήση εργαλεία, θα είναι εφικτή η καλύτερη κατανόηση των δεδομένων και άρα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευκολότερα σε δοκιμές.

Καλές μετρήσεις λοιπόν!

{plusone}